Pàgines

dissabte, 29 de març del 2008

Sarsalé


Això és una petita mostra dels Sarsalé en un concert que van fer el diumenge 23 de març al bar 23, al costat de la Rambla del Raval, al c/ Robadors, como no, 23. (Aix, quants 23, jejje!). Un cop al mes, més o menys, fan el concertillo aquí. Si us interessa veure'ls bé, s'ha d'anar una horeta abans que comenci el concert per poder agafar bon lloc pq la sala del concert del bar s'omple ràpid.

El saxofonista (encara que no es vegi gaire) és en Xavi, un company de curro meu, que d'això conec el grup. Pq últimament els concerts als que vaig és pq tinc algun conegut, jejje!! Pos eso, jo us els recomano... Visca els Sarsalé i visca el saxo!!


En breu pujaré més videos d'altres concerts als que he anat... o que em fet improvitzats...

Petonasssos per a tothom, estigueu on estigueu!!!


Cuideu-vos!!!