Pàgines

dissabte, 15 de març del 2008

Cadascú té la seva vida, està clar. A vegades costa coincidir per compartir-la una estona



Divendres nit.

Una nit... diferent.

...la gent treballant, cansada, estudiant, liats en altres coses, desapareguts de la civilització, gent que havia de tornar avui i torna demà (o això diu avui i això va dir ahir...), gent que directament no contesta, i gent a la que a vegades no m'atreveixo a trucar...

Tot plegat a fet que aquesta nit fos... millor dit, no ha set realment el que jo volia... simplement m'he deixat endur per la inèrcia i he descobert que no m'agrada... ara només hem cal recordar-ho cada cop que aquesta força m'arrossegui...

Vull viure el moment com m'agrada, fer les coses que em vinguin de gust... com a mínim fins al punt on em sigui possible.


Moments. De tot tipus en són necessaris, no?