Pàgines

dimarts, 8 d’abril del 2008

Bon temps

Avui ha siguit el primer dia que he tornat a posar-me les avarques!!! Això és senyal que arriba el bon temps!!! Yuju!!! Aviam, sóc sincera, me les he posat per baixar al super a comprar dues coses i tornar, però ja és el fet!!!

Doncs res, amb aquests bon dia que fa, després de dinar, aniré a fer un rulillo amb la bici... per la platja, aviam fins on arribo avui... avui m'emporto la crema per això!!! I el Diabolo, i el llibre i tot un kit... jejeje!! Visca la caixa de la bici que ho carrega tot!! Jejeje!!

Doncs res, un dia més sense canviar el mp3... és que Diagonal Mar és lluny de Gràcia!!! Potser tornant... I es que per la platgeta no anirà malamente la musiqueta... és un vicio això d'anar amb la música pel carrer... ara m'encanta fer voltes per gràcia amb la meva música, esvaint-me del món que m'envolta... és un luxe!!

Doncs res, que sapigueu que fa uns dies vaig intentar penjar un video però no sé ben bé perquè però no vaig poder... ja ho tornaré a intentar...

Sin más, un petonàs per a tots!!! I disfruteu la vida!!!

1 comentari:

junsm88 ha dit...

jo porto desde l'abril de l'any passat amb sandalies... amb una previssió fins a desembre d'aquest, son...

20 mesos!