Pàgines

dimecres, 12 de març del 2008

Friends

Qui mínimament em conegui sabrà la meva addicció a Friends!! Doncs encara que sembli increïble, no he vist l'últim capítol!!! Sí,sí com ho sentiu, per una cosa i altra no ho he fet... i avui el Felix s'ho ha currat i l'ha llogat per mi!! I arribo de currar i pam... el dvd!!
No m'atreveixo a donar-li al play... quins nervis... i quina... no sé com explicar-ho... és admetre que hi ha un final... potser per aquesta sensació és per la que encara no m'havia atrevit a veure l'últim... però vinga, tb en tinc ganes... i ja fa prou que ho necessito...


Són la 1 i 33 d'un dimecres a la matinada, i si, em disposo a veure l'últim capítol (que de fet en són dos, yujuuuu!!!) amb un pol·liol menta, un porret i al final en companyia, un col·leguilla que tot just haurà vist 2 capítols m'acompanyarà en aquest moment tant... jejeje!!!
Ja explicaré... o no!!


Petonarros per tots!! Cuideu-vos i sigueu feliços!!
Mua, muak!!

Bona nit a tots!!