Pàgines

dilluns, 17 de març del 2008

Teecito Verd

(cascos)

escoltant primer Radiohead, ara Modest Mouse...

amb mel granja san francisco, con dosificador pràctic...

unes galetes disgestive, de Fontaneda amb xocolata amb llet...

ara Blur...

avui m'havia aixecat amb el ànims una mica baixos... la nit d'ahir no em va estar fina del tot...

Beck...

De lujo aquesta nit...
wapu!!!

...

Interpol... porret... coco girant, fent voltes...

demà començo a fer els porros amb tabac de liar... mmm... sí, és dilluns...

perdo la boquilla igual que perdo les eines i els cargols...

Arcade Fire i ara Muse...

Coldplay

vull saber anglès ja!...

merci pel soparillo improvitzat que ha estat canela... niquelao...

el teecito ja s'acaba, em queden les galetes, el porret i alguna ampolleta d'aigua que sempre tinc per aquí a dalt...

... aix... mmm...

The Verve...

muito obrigada per les vostres ganes incansables de viure i fer-nos viure la música...

Spoon... Somenthing to look forward to...

gràcies pels vinillos en aquestes... tan copes... jejeje!

Blonde Redhead...

The Flaming Lips...

U2...

Mogwai

.......

65daysofstatic

ja és fa de dia... genial... he aprofitat tota la nit... sóc nocturna i m'encanta acabar literalment la nit...

qui pogués ser ocell a aquestes hores de la matinada, volant per una ciutat tot just despertant-se... vermellosa...

mirades.... breus....

somric

The Cure... Mono...
Nanit