Pàgines

dissabte, 15 de març del 2008

A quina hora has vist avui la lluna?

12:30h - Obro els ulls, és tard, avui no deu haver sol, no m'han trucat del xiri. Baixo del llit, obro les portes de l'habitació i uoo!! Fa un dia esplèndid!!

Dutxa ràpida. Ja comença a arribar el sol a la terrasseta.

Faig un parell de sucs, un pel François que s'acaba de llevar i una altre per mi. Pa de motlle multicereals, mantega i mermelada i cap a la terrasseta no sense abans ficar una mica de músiqueta.

Quin luxe!!

Aviat ja he de penjar l'hamaca... luxe multiplicat!!

Vaig a fer barri. Truco a la meva germana. Surt del mercat i va cap a la Virre. Perfecte. Ella agafa taula i quan jo arribi ja no he d'esperar-me, jejeje! Gràcies màxima!

Solet, una mica de portugués, una mica de català nivell D, una mica de xafardeig, una victoria per part meva (algo de Rod Wailer si que tenia, eh!), unes olivilles... vamos, fer barri. Genial!

16:45h - Veig la lluna!! I vosaltres?



No m'he pogut resistir. Aquesta casa... que trobo que té encant... i la lluna... amb el sol... bua! I això al costat de casa meu! Doncs no m'he pogut resistir i he tret de la bossa la meva gran companya i aquí està un petit reflex del dia d'avui i part de la nit...

...mirar enlaire et fa descobrir un dia diferent, una ciutat diferent...et fa mirar la vida amb altres aires...

17:30h - Després de carregar-me de verdures al super, em disposo, a fer-me unes hamburgueses amb verduretes, recepta de ma germana.

18h - Recuperant els meus horaris començo a dinar, tot veient uns capítols de Friends... teecito, porret i disfrutar de la caseta que ja l'anyorava...

I la nit... ja es veurà...