Pàgines

dissabte, 29 de març del 2008

00:00

Just ara comença un nou dia. Dissabte. 29 de març de 2008.

Felicitats Clea!!!

No he sopat, a falta de gana i m'he fumat un peta d'herba... Estic feliç... Em sento molt el meu jo.
Ara em trobo a la meva habitació, escoltant musiqueta des de lastfm, endreçant l'habitació com a teràpia, com diu la Kiti, i la veritat és que va molt bé però tot i això ara mateix voldria estar en un altre lloc.
Endreço tb els meus pensaments i sentiments. Estic sent sincera i això és el que m'agrada. Les coses clares. Així evitem problemes, mal entesos i altres innecessaris.
Temps. Històries varies. Reflexions. Etapes. Respostes a preguntes que em fan reflexionar. Moment ideal per tenir les coses clares, i sí, les tinc.

Tinc gana. Mmm... tinc unes Oreo... :)

Surto a fer un vol per gràcia... m'agrada la nit...

1 comentari:

lespiell ha dit...

Estimada Tea Tagerbaf, quina alegria les teves felicitacions! Ets genial. Endavant amb els teus moments compartits. Una abraçada ben forta! Per cert, he enllaçat les teves meravelloses "foticos" al meu blog, si no ho vols digues-m'ho i les trec (però m'agradaria deixar-les-hi!). Petons.