Pàgines

dilluns, 2 de novembre del 2009

Rouser

Quina felicitat que es queda al cos despres de xerrar una llarga estona amb qui tinc lluny i a mes esta en un lloc desconegut per mi.

Em passejat els tres plegats, la Rouser, el seu ordinador i jo per casa seva i les rodalies. Ara ja se una mica mes on estas. I amb qui estas i que fas... jooo!! Roser!! Feia tant que no xerravem like this!

No se si ja l'havia demanat abans publicament, pero ara la porta del Doraemon no m'aniria gens malament. Oberta, Leeds. Mmm!! Una abracada a la meva Rouss!! I poder-nos explicar tot i mes en directe, i compartir un porret, i... massa lluny... massa temps separades. Les dues estem a gust on som. A ella ja li esta be el fred. Tanca la finestra de la seva habitacio, a les golfes, pel fort vent mentre jo gaudeixo de la lluna asseguda a la proa del veler. I les dues ben felices, amb ganes de veure'ns. Pero gaudint del moment!




Tot arriba bonica. TOT.

Ho saps, T'estimo! I miss you! Que aprofiti!