Pàgines

dimarts, 10 de novembre del 2009

Dissabte, diumenge i dilluns

Dissabte, 7h del mati, Port Dickson.
Wake up.
Alliberar el Jumping Jack Flash.
La propera destinacio es a 150 milles.
Sunset.
La nit, encantadora.
No es veuen massa estels i la lluna triga a donar la cara.
Per l’oest, negra nit.
Per l’est, entre els nuvols, s’intueix la claror de la lluna.

Sunrise.
Diumenge, 11h del mati, Pulau Pangkor.
Bany quickly, forta corrent, gens de visibilitat. Trossos de medusa.
Menjar somenthing.
Dormir.

Sunset

Sunsirse

Dimenge, 15:30h, recollim ancora.
Destinacio a 120 milles.
Sunset.
Nit.
Dolca.
Estrelles.
Guardia.
Tony’s guardia. Plou, fort vent.
No mes guardia per mi, massa estrong el temps nocturn d’avui.
Dormo entre moviments.
Dilluns 5h de la matinada.
La pluja s’ha acabat.
Preparo te pel capita Tony.
Sunrise.
Esmorzem abans de creuar el pont mes llarg del Sud Est Asiatic. 13,5 km.
Dejabu, Tony comenta.
La meva impressio. This it’s bigger.
Dilluns 9h del mati, Pulau Penang, marina.
Tot el trajecte ha estat agradable.

El pont en questio

Peus a terra. 05 24.9N 100 20.7E
Abans la dutxa ja tinc nous amics.
Torno de la dutxa i, que li passa al Jumping Jack Flash?
El cable de la direccio es apunt de trencar-se definitivament.
En un parell de dies ve el recanvi.
Jo vaig a dinar, a coneixer Pulau Penang.
Tony obre la panxa al JJF.
Els meus nous amics se’n van.
Sopar, en Tony i jo.
Red garden with red dragon.
Sopar malayo, xinese, japanese, thai.
Xerrada i riures, smiles.
Dormir.

1 comentari:

lespiell ha dit...

Vas menjar una truita cargolada?

Petons, preciosa!