Pàgines

dilluns, 8 de juny del 2009

El que diuen i el que passa

Uns arriben a port, d'altres han pres la decisio de marxar i d'altres ho faran en breu. En n'hi ha que tot d'una, en uns mesos, deixaran de ser una parella per passar a ser una familia, d'atres se separen mentres d'altres s'ajunten. Hi ha els que s'enfaden i els que no tenen temps ni per fer-ho, els que necessiten desconectar i els hi es molt dificil aconseguir-ho.

I jo, essent jo mateixa.
Perduda en aquest mon donant voltes
Unes voltes que s'acceleren i no volen parar
Vull fer plans, no aquests no funcionen
Millor previsions, modificant-les amb cada pas
Passos que m'ensenyen les novetats que en tot moment vaig captant
Captacio, retenir... i temps... temps per captar, per retenir
Tinc el temps, uau! el temps que no tinc a casa meva

Temps per pensar
Temps per reflexionar
Temps per entendre
Temps per adonar-se
Temps per compartir
Temps per aprendre
Temps per
Temps per aprofitar i ser feliç
i per gaudir

I a mi em deien:

"Creu-me nena (per fer-ho mes dramatic), quan tornis tot i tothom seguira igual, no et preocupis"

I no, no em preocupo. I no, no m'ho crec
I m'agrada, m'agrada la diferencia en les coses

M
u
a
k
s

M
u
a
k
i
s

1 comentari:

Hbn77 ha dit...

eiii!!!!

ostres noia, les teves entrades al blog son tan esporadiques com estramboliques... suposo que ja t'agrada aixi, oi??

Muak desde Kampala, Uganda!!!