Pàgines

dilluns, 2 de març del 2009

La corda

Thailand i ara Malaysia, i no se ben be quan pero tinc intencio de tornar a Thailand per despres anar cap a Cambodja i seguir per Vietnam passant per Laos i perque no Myanmar, eh Vira?? I potser Xina, no Lucas??

No te n'andones i el mon es fa gran i alhora petit... puc arribar alla on vulgui, pero sempre sense fer plans. No works aixo de fer plans. Mai es compleixen perque el que importa es el present. Ho sabia abans d'embarcar-me en la meva aventurilla, pero ara ho corroboro. Qualsevol cosa pot fer canviar de plans i per segur, sempre es per millor.

De moment vaig saltant d'illa en illa, en busca de la tranquil.litat. Gaudint de la calor i de les grans piscines que la gent diu mar...

Mmmmm!!! Com m'agrada aquesta sensacio... viure la vida com em ve de gust... fer amics, bons amics, sisi, italian girl, jo vaig fent amics en el meu cami... Pero no, kaka, sempre arriba el moment en que has de decidir... em quedo a qui a viure o segueixo passejant-me pel mon?? De moment vaig optant per la segona... aixi que ahir al vespre vaig decidir despres de casi tres setmanes a Pulau Perhentian Kecil, que dema dire fins la propera a la meva gent que deixo aqui... Suhaimi i Ossu, i fins la propera als que seguim diferents camins... Mariluz and Collin. Bons moments compartints... jooo!!!

Agafo la corda i us lligo a tots, i us emporto amb mi de viatge... comenca a ser llarga, pero mai s'acaba... sempre s'allarga... Nice!!

Petons per tothom!!