Pàgines

dissabte, 2 de febrer del 2008

Lluita constant

Me n'adono que encara he d'aprendre moltes coses. Visc i vivim en una societat que és dura i competitiva on la llei del més fort està al dia al dia i demana una lluita constant per sobreviure i arribar a aconseguir allò en el que nosaltres creiem. La vida, la humanitat, el món són complicats i nosaltres formen part d'aquest gran conjunt. Anem recorrent camí, està clar, però a vegades fa pujada i és aleshores quan part d'allò que em plantejo sobre mi mateixa crea dubtes. Està bé, em vaig coneixent però també és difícil, és dur. Reflexiono sobre mi mateixa. No és que doni consells a algun amic i que ell decideixi, no. Sóc jo. Jo per jo.


Dia ennuvolat.

1 comentari:

junsm88 ha dit...

Quan les coses son fàcils és molt senzill ser qualsevol cosa, es quan es compliquen que descobreixes coses interessants.
Si vols conseguir tot el que escrius un dia ennuvolat no va del tot malament, oi?