Pàgines

dijous, 17 de setembre del 2009

Malaysia

Avui es 17/09. Tornant des de Singapore he contat quants cops he agafat aquest ferry cap a Tioman. Aquesta sera la cinquena vegada que l'agafo i sera la primera que el faig sola.

He creuat la frontera amb el bus, encara no n'havia fet cap en bus. Molt facil, molt rapid i un stamp i fins el 14 de decembre puc estar en aquest pais. Easy!

Seguint les ultimes passes que va fer la meva family per venir-me a trobar em trobo altre cop a Mersing.

M'he fet una llista de les coses a comprar. Una camara per la bici i unes tissores de tallar les ungles, diners pel mobil i algun remei pels mosquits a l'habitacio.

Arround les 19h d'ahir em vaig veure obligada a decidir agafar un bus a les 22h per tornar i m'ha fet acabar en un espai amb sostre (de fluorescents) i agencies a banda i banda, una oberta i nou persones sobant-la a sobre unes esterilles directament a terra. Jo tambe ho he fet abans. Ara estic asseguda a sobre l'hamaca plegada amb el meu coixinet, escrivint aixo.

Avui he conegut Mersing, new way. Es bastant mes gran que dos carrers, una rotonda, el pont i el Timotel Hotel. I doncs, ara quan deu fer que no dormo?

Que mes dona. Tinc temps per dormir dema, vull dir avui. Nothing to do in Islands, que ve a ser un dels lemes de les illes. I tinc caseta, i petas, porritos.

Canvi d'ubicio. Esta matinant i han posat una musica horrible. Destinacio, platja al vora el pier, aviam que fa la marea i quins nuvols hi hauran al sunrise. Gaudir! Des de ABC hi ha sunset!

Good morning! Amb un somriure a la cara, jo asseguda observant la mar i tapadeta pels mosquits i ella caminant-se el passeig de davant la mar amb les primeres escletxes de llum. M'encanta! Hi ha molta gent que ho fa i es coneixen segurament de cada dia. Son gent gran majoritariament. Comenco a divisar illetes pero no encara Tioman. Uau! Es fa de dia velocment!

M'agarada tornar al que ara sento mes com a casa on fins i tot a Mainland em trobo amb amics d'ABC que no em deixen sola en mig de la nit!

Una abracada a La corda!