Pàgines

diumenge, 16 de novembre del 2008

Mil

Mil gracies a tots els que m’heu ajudat en la meva aventurilla.
Mil gracies als que m’heu aportat la vostra experiencia aqui o en altres viatges i que m’heu donat els vostres consells i m’heu transmes calma i tranquil.litat.
Mil gracies als que heu estat al meu costat i en tot moment m’heu donat el vostre suport i la vostra ajuda.
Mil gracies a tots els que vau poder venir al comiat per donar-me la oportunitat de besar-vos i abracar-vos abans que marxes.
Mil gracies a tots els que no vau poder venir al comiat pero si que volieu.
Mil gracies als missatgitus d'anims que jo no vaig ni poder contestar de lo enfeinada que estava.
Mil gracies a les ultimes trucades abans d'agafar el vol.


Us estimu mil a tots!!!

1 comentari:

lespiell ha dit...

Estimada Tea, és típic de tu que donis les gràcies per alguna cosa que t'hem d'agrair nosaltres a tu! Gràcies per deixar-nos participar de la teva aventura oriental. Serà molt emocionant seguir-te a través d'aquest blog, del flickr i dels correus electrònics. És com haver començat a llegir un llibre d'aventures! A veure què passa en el pròxim capítol... :D