Pàgines

dimecres, 9 de desembre del 2009

Encallada

Agradablement encallada.

Seria com em definiria una mica en aquests moments. Ok, no paxa res... ja sortira quelcom. Tot arriba.

Then, segueixo a Brisbane. Opcions, unes quantes, tot depen del que decideixi fer. Interessant, currar per aquestes latituds!

PEr que us feu una petita idea (com la que tinc jo ara) Australia es same same, but diferent. No se si se m'enten...en part podria ser Europe pero en el fons no. Per començar el cel es diferent... i el sunrise i el sunset son lents i sorollosos, agradablament sorollos amb el cant dels ocells que comencen un nou dia... i tot es molt espaios, un cop fora del centre de la city. Pero venint d'Asia, la gent em sembla una mica distant, la gent no saluda pel carrer!!! Altra cultura!!
Durant el dia fa calor... i a la nit, s'esta perfecte, inclus some nights em poso una jaqueteta... ah! i visc, em sembla, 9 hores abans que vosaltres... jeje!!
....pero be ja veieu, aixo es un punt moooolt petit d'Australia comparat amb el seu tamany!! Ja seguire explicant quan em desencalli.

Una abraçada a tots!! I va, expliqueu-me cosetes vostres...!!
Com sempre, us enyoruuuu!!

Have fun in your life!